Jan 21, 2011

Kenal Wolfgang Amadeus Mozart x?

Mesti korang kenal Wolfgang Amadeus Mozart kan ?tapi ada yang masih xkenal Mozart ni lagi, nak tahu siapa Mozart ni sebenarnya ? "letak sikit pasal Mozart xpe kan ? kalau panjang sangat xnak baca pula .. hohoohoh" aku bagi benda bawah tu je k :


  1. Nama : Wolfgang Amadeus Mozart
  2. Kehidupan : 28Januari 1756 - 5 Disember 1791
  3. Pengaruh : Berpengaruh dalam Komposer dari Era Klasik
  4. Bidang Diceburi : simfoni, concertante, ruangan, piano, opera dan choral musik.
  5. Keistimewaan : luar biasa dalam bidang musik dari kecik lagi tu(genius thinkin) 
  6. Apa aku suka tentang Mozart : pickup otak laju dalam composing musik ...
  7. Hobi Mozart : suka ketawa kuat kuat ! wakakkaa 
Kalau nak tahu lebih lanjut layan la cerita "Amadeus (1984)". 3 jam ooo ... tp confirm xbosan :) 

Amadeus (1984)


P.S : rugi kalau tak kenal Mozart dengan menonton filem di atas ni :)

No comments: