Feb 1, 2011

Akhirnya Siap Tabs Aku yang baru

HUh, Pagi bertukar malam, malam bertukar siang, masa berlalu tetapi aku tidak dapat mendengar detikan jam aku disebabkan terlalu kusyuk dengan design tabs baru aku.

Rokok demi rokok aku hisap tapi masih juga xsiap, selepas beberapa jam aku try and test baru aku dapat idea.

Idea tabs ku ini sudah lama ku idamkan sebab dulu aku tak terpikir dengan konsep top, left, right, and bottom yang memainkan peranan penting dalam menghasilkan hover yang terbaik.

Tabs ini simple je kan, tak macam tabs yang orang putih buat, sempoi je dorang buat, kalau la aku dilahirkan genius tak pe la juga.. boleh aku tolong orang lain ... -.-"



gambar diatas ialah tab baru aku 

nak tahu macam mana aku buat ? entahla, aku xcenter kan lagi tabs aku tu, senget sedikit, kalau nak tabs senget boleh gak, nanti aku ajar tapi aku tetap nak buat tabs aku tu jadi center, aku dah cuba segala cara, aku edit margin, aku edit img position pun xdapat juga, aku cuma belum edit pading lagi, maybe pading dapat menyelesaikan masalah or mungking aku nak tanya pakcik google, post kat help, mungkin orang putih yang pro nak tolong aku...

P.S : Pagi sama dengan malam, malam sama dengan pagi, kalau pagi bertukar dengan malam, burung hantu la aku kan?

No comments: