Feb 16, 2011

Apa itu BLOG ?

Tiru style google, shhh ... diam2

Apa itu blog ? 

Di sini saya ingin memberi pandangan saya terhadap tajuk di atas,

Dengan menggunakan teori matematik 2+2=4 kalau guna teori Radiohead 2+2=5, 
Tapi Blog+Blogwalking=Blog²walking,
Betul kan? kalau salah sudah ... 

Pada part ini pula saya ingin mengklasifkasikan pelbagai bentuk blog,

Bagi saya yang duduk kat hostel, TV xde, huhu 

Mode 1 : Tengah Blogwalking

Terjumpa berita oH oH oH ...
Berita = Post Entry yang hangat yang meletup sampai semua orang nak letupkan,

Mode 2 : Sedih (Boypren xtext atau Gelpren xtext)

Klaka = Wkakaka, jumpa blog orang yang klaka, aku ade jumpa satu blog yang buat aku ketawa xkering gusi . cari la sendiri .. kalau anda katawa xkering gusi, itula dia 

Mode 3 : Lalalalala (mode pelik sikit, macam budak² main gelongsor kat taman)

Blogwalking = Jumpa blog cantik, wahh cantik nyer, Jumpe header smart, smart header pok,
Jumpe awek cantik, peewit, Wat ape tu?, Jumpa jejaka tampan, Lepak sini jap,
Jumpa template cantik, wow, Nice template .I LOIKE smua nyer,

Mode 4 : Cari movie ( Blog yang sediakan movie dapat di download)

Situasi 1 : Monolog Dalaman Part 1

Eh, apalah link blog movie yang hari tu, lupa pula aku, ingat nak download movie, dah la cookies aku delete setiap hari, macam mana lah nak tengok history .. hukhuk .. 


Wah, banyak nyer movie, tapi xleh download :'(

Mode 5 : Mencari ilham 

Situasi 2 : Monolog Dalaman Part 2

Cari ilham di setiap entry orang ( ni nak wat entry baru )
Eh, ilham xde ni, nak blogtalking kat shoutmix orang la.. lalalalaa 

Cari ilham di setiap blog ( ni tengah nak upgrade template )
Macam mane lah nak fix aku nyer header ni , tengah blogtemplatestalking, terjumpa blog cantik, wah cantiknyer.... jeng3x right-click . eh xdapat pula, jap ko arr, google up "enable right-click",
dapat dah right-click .. :P 

Mode 6 : Menge-UPkan Traffic Blog

Ini adalah gelagat-gelagat yang buat aku ketawa xkering gusi ni,
Singgah di sini,
Lepak sini jap,
lalalala, skodeng awak jap,
lama dah xbw ni, huhu,
Pewwit, dapat bw suda,
Tuan blog ade ke? Nak singgah ni, 

Mode 7 : Membaca blog yang di minati 

Oh, sekarang aku ada masa free, bw dah cukup, sekarang tiba masa nya check entry best2,
Eh, macam mana lak tuan blog ni dapat idea wat entry sebegini,
Wohooo, nice entry! i loike ..

Mode 8 : Mengorat ataupun Mencairkan sebuah kotak ais,

Part yang ini aku xreti sangat, kalau face2face aku reti, aku pegang tangan, aku cium terus ..
hahaha, 
Tapi kalau ada BE, traffic xyah up sangat, luangkan masa dengan berborak dengan blogger lain,
BE naik siot! hahahhaa

Google semata-mata

Sebagai hadiah kepada pembaca yang membaca entry ini, Efeks nak masak katak, nak makan tak ? hehe

P.S : Entry ini adalah untuk gurauan semata-mata, mana-mana peniruan yang disyaki adalah salah di sisi diri sendiri kalau xpercaya sila la baca, common sense semua ni

No comments: