Feb 25, 2011

Belum puas lagi

Diteliti balik kisah silam, memang niat di hati untuk merasa kembali, tapi semuanya tinggal kenangan, pejam celik, pejam celik sekarang umur aku dah 23, dah dewasa, mungkin aku sekarang cuma perlukan kesabaran, aku sudah puas merasa keseronokan, benda yang aku belum cuba dulu, aku dah cuba ... semua aku redah je.

Sekarang baru aku faham, semua perkara yang berlaku dulu cuma lah tetangga untuk menjadikan aku seorang yang separa sempurna dari segi pemikiran kot, kalau fizikal aku belum sempurna lagi,

Nah, aku bagi korang baca penulisan gelap aku, sumber aku xnak bagi taw tapi aku yang buat, yang tahu tu, shhh ... :)

Aku belum puas jika semua belum terlepas,
Kerana kepuasan adalah selamanya,
Selama-lama nya kepuasan berkekalan di dalam Kota Babylon,
Semua kepuasan menjadi pencerita kisah silam,
Aku di dalam kehidupan yang realiti, Aku tak pernah cakap aku pitam,
Menjadikan kisah silam aku hitam,
Seperti piring hitam yang telah aku ilhamkan,

Mari kita nyanyi ...
Aku tengok kamu di sana, berlari-lari di ibu kota ...
Menari-nari seperti homewrecker,
Mereka bercerita seperti orang lama yang mengelarkan diri sebagai Story Teller,
Anda tidak tahu bahawa setiap yang diceritakan bernoktahkan "Jangan ikut aku lagi"

No comments: