Feb 16, 2011

Boring itu bosan bukan ?


Boring itu bosan ?


bosan itu rock adalah misi pada entry kali ini, 
boring itu bosan adalah aim entry kali ini,
boring kan kalau tengok gambar kat atas tu, 
bosan dah tengok ? 
Kalau dilihat pada zaman sekarang, penggunaan perkataan menunjukkan seseorang itu sangat2x bosan,
Tetapi ada juga yang berpura-pura bosan,

Kalau aku bosan, aku duduk,
Kalau aku boring, aku baring, 
Banyak perkara yang berkaitan dengan masalah bosan ni,
Boring diklasifikasi oleh saya sebagai masalah otak kurang cekap atau aktif,
Sebab-sebab orang bosan : 
1. Sebab dia memang dilahirkan bosan (genetic)
2. Hari-hari buat perkara yang sama 
3. Material di bilik sungguh kurang
4. Mana ada duit nak hilangkan bosan
5. Wa tengok lu, lu tengok wa, apa macam ?
6. Hari-hari nak online memangla bosan
7. Hari-hari merokok pun bosan jugak
8. Orang cakap hari-hari macam ini memang bosan
Kaedah mengatasi bosan :
1. Dengar cicak buat bunyi, pasti tak bosan ( background musik untuk berangan-angan)
2. Main gitar Oh buat lagu
3. Bersukan 
4. Pukul baldi main drum
5. Tengok BLUE
6. Buat blog, every hour post entry .. ahahha
7. Geleng2 kepala
8. Main dota 24/7 dapat duit!! kalau pro
Oh banyak sunggah bosan di sini, kalau baca entry ni memang bosan, 
Selalunya orang yang bosan akan bosan kalau baca entry ni,
The key of success in life by Inspirationalefeks : 
1. Think out of the box 
2. Jangan salin apa yang lecturer cakap (pikir apa yang lecturer cakap)
3. Tengok keadaan sekeliling (kalau bilik, bagi gelap sikit biar romantik boleh berpuitis seorang diri)
4. Jangan tegur apa orang buat tapi tiru dan improve apa yang dia buat
5. Focus on what you really want
6. Forward
7. Progress
8. Self-immunity
9. Friend's Advices
10. Main guli tepi parit
Banyak entry saya buat, 
Banyak lagi entry yang orang lain buat,
Banyak yang saya cakap,
Banyak lagi yang orang cakap,
As a conclusion, the more and more people read, the more entry will be published! 
P.S : Kalau nak tidur, jangan lupa dengar bunyi cicak, kalau xde cicak, beli mp3, download bunyi cicak and repeat bunyi cicak... terima kasih kerana membaca

No comments: