Feb 12, 2011

The Cribs oh The Cribs!!

Hari ini + Hari semalam = Xcukup tidur 
Cerita tentang Xcukup tidur ni teringat dengan cerita "FIGHT CLUB" lakonan Brad Pitt .. wowoow

Oh Blog Ku, Boleh aku transfer semua ilmu ku kepadamu ?

"cubala ku dpt conteng ja rah blog ku tok, nak ka nyaman palak ku xperlu naip2,
tapi xpa jwak, aku dah past type xngga keyboard, wkakakka "
Oh lol, swt -.- '
The Cribs oh The Cribs!! 

Aku layan band the cribs ni since form 4, masa tu zaman emo kot, semua kawan² aku dak² emo kot,
hahaha siap aku kena COP oh CHOP ? Garage Rock!

Chapter 1 (untuk peminat british rock)
Aku nak share sebab kenapa kita mesti melayan The Cribs,
Pertama sekali, lagu The Cribs ini menghayun jiwa anda,
Kedua sekali, The Cribs ini mengoyang kepala anda terus kembali ke zaman agogo,
Ketiga sekali, Kalau dengar sekali, nak tunggu album paling latest bagai mengidam,
Keempat sekali, Kalau yang nak menambahkan skill gitar, tiru style riff pun ok gak, tiru cara bermain dengan efek pun boleh skali,
Kelima sekali, dorang ni adik beradik!!!! 
Keenam sekali, kalau aku berdiri paling depan gig dorang, sungguh sama sekali aku berpeluh menari!!

Chapter 2 (untuk universal)
Pertama sekali, boleh letak kat shuffle winamp player,
Kedua sekali, layan bila nak layan music yang flat ------------------
Ketiga sekali, kalau nak jadi kreatif, mesti pelbagai kan minat, minat ni skali sebagai medium untuk menambahkan kreativiti anda (xfaham?, suasana penting jika ingin melukis or whatsoever, u can try it)








The cribs is the simple band i ever heard,

Dalam banyak sekali yang aku guna, sekali lagi aku nak sampaikan "I'm a Realist, I'm a Romantic"

P.S : Sekarang dan sekali lagi, saya ingin sampaikan kepada kawan saya, saya xdapat tunaikan apa yang dikehendaki tetapi "i'll never forget to put you in my mind" ...

No comments: