Feb 15, 2011

Dengar ke tak dengar ?

Sini aku nak cerita sikit tentang kehidupan aku,
aku adalah seorang yang inginkan suasana yang riuh dengan gelak tawa,
aku adalah seorang yang clumsy,
seorang yang suka ambik perhatian dengan apa yang aku tengah buat,
kalau orang tanya aku time aku tengah kosentret,comfirm aku xjawab,
lepas lima minit baru aku jawab,

jadi kawan aku pun dah biasa dengan perangai aku tu,
kadang-kadang kawan aku buat kat aku balik, 
tapi dengan selambar nyer aku akan cakap dengan apa yang aku fikir,
contohnye:
aku sedang berjalan, ada angin,
aku akan menjawab, eh, aku cakap dengan angin sekarang ni,

Gambar Cicak yang 


Pelik-pelik aku post, 
Pelik lagi orang post,
Pelik-pelik aku cakap,
Pelik lagi orang cakap,
Pelik-pelik aku makan,
Orang makan benda yang pelik x?
Pelik-pelik gambar cicak kat atas,
Pelik lagi orang fikir,
Pelik

P.S : hohoohohoho ... Dalam banyak-banyak benda, aku xsuka di arah .... 

No comments: