Feb 27, 2011

Dulu aku casanova, sekarang aku xendah lagi

seorang yang aku kagum
Kalau rujuk otak aku casanova bermaksud seorang yang romantik dalam segala hal yang berkaitan dengan dua jiwa yang sedang bermesra, bermula dari sekolah rendah aku seorang yang "substantive" seiring dengan perjalanan hidup aku yang sungguh lambat.
Romantic x?
Sebenarnya aku cuma mengalami satu perubahan yang disebabkan oleh "DISTRACTION", distraction atau dalam bahasa melayu "sesuatu yang menghilangkan perhatian seseorang sikit demi sedikit". Aku perasan tentang perkara ini tetapi aku biarkan sahaja ia terus menerus kerana aku ingin tahu apakah kesudahannya atau mengalami jawapan yang tersirat.

Teringat kat lagu the beatles "Get Back to where you belong" ....
lagu ini memberi aku kesimpulan tersendiri bahawa bukan semua perkara perlu difikir, kita cuma perlu alami, alami rasai dan mungkin selepas itu, kita mesti rasa ingin balik ke pangkal jalan. peratus otak kita berfikir bergantung dengan pengalaman kita, aku bukan cakap kosong, ini ialah kebenaran, cuba anda fikir sendiri, kalau anda ingin buat master in specific course, xkan la nak wat master tentang katil patah kaki, sedangkan selama ni belajar tentang buku di atas meja.. memang pelik bukan... 

sapa nak blanjer aku kasut ni?
Wow! nike SB, lama dah aku tak main skate lagi, rasa ingin pula nak kembali main tapi aku sudah dewasa, aku perlukan sesuatu yang di hadapan, yang dapat ku kejar dan tetap akan terus di hadapan ... Sekarang modenisasi telah tertanam di jiwa semua orang, kapal lama tenggelam, kapal baru berlayar-layar ...Tiada yang dapat mengubah mereka, biarlah mereka merasai pengalaman yang boleh dijadikan petunjuk di hari kelak.
mesti rasa nak makan bukan ?
Mesti kita sudah muak makan di rumah, teringin lidah nak merasa kek seperti diatas, mungkin cuma hiasan tetapi boleh dibeli di mana, dimakan begitu sahaja, lapar hilang bertukar lemak... hehe 
Kereta aku nak beli nanti,nantikan ye
You know my name ? .. kalau xtahu xley naik kereta aku nanti .. ahhaha ... bukan mudah untuk dapat kereta sebegitu ... kalau dengar lagu i saw her standing there, memang senang nak dapat .. ahhaha :)

Kalau anda faham key point this entry, anda adalah seorang yang berevolusi ... :)

Hari ini aku happy, aku dapat topup rm10 free :) ... join pertandingan dapat ... kalau korang nak, singgah la selalu dekat blog nih sah dan tak sah @ Khalis ... tuan blog baik, blog pun menarik banyak gambar yang dapat menghilangkan bosan, kalau anda selalu bw memang mungkin tak perasan, hahaha

P.S biru gunung menjadi air laut yang hijau, terbalik ya wooi .. aye aye, mate!

No comments: