Feb 11, 2011

Hari ini, Kemarin, Hari itu,

Hari itu, aku hisap rokok John, 
Kemarin, aku hisap rokok Dunhill,
Hari ini, aku hisap rokok gulung, 

Tau rokok gulung tu ape ? Rokok yang kena gulung ..
Tahu gulung tu ape ? ntahla, aku guna bahasa aku, aku pun dah xingat,

Kenapa Hari ituKemarin dan Hari ini berbeza-beza ?
Sebenarnya, dekat entry dulu2 aku cakap nak berhenti merokok, 
Jadi aku cubalah trick Hari itu, Kemarin, Hari ini, 
Hari ini aku hisap rokok gulung, punya la lama aku gulung rokok tu,
Aku rasa aku gulung dalam 10minit, aku hisap dalam 2minit,

Kadang-kadang aku tensen gak hisap rokok gulung ni,
Aku gulung, gulung, gulung past u xjdi2, 
Aku masih muda kot, sebab tu aku xpndai gulung rokok,

Ni la rokok gulung ! wakakak  noob
aku nak cakap pasal sungguh 

Sungguh aku xnak tido, 
Sungguh lagi aku nak menikmati masa aku,
Sungguh aku nak ada teman wanita, 
sungguh lagi aku nak ada kawan, 
Sungguh aku nak hisap rokok,
Sungguh lagi aku nak pergi bulan,
Sungguh aku nak dengar lagu,
Sungguh lagi aku nak orang dengar lagu aku,
Sungguh aku bersungguh aku menari di sini,
Sungguh lenguh kaki aku nak menari,

Hari ini aku dapat berita d Fb(profile picture abg aku) satu lagu The Strokes Leaked
Arghhh, memang aku nantikan itu ,
memang aku download terus,
memang aku dengar terus,
memang kuat aku buka lagu itu,

"DAMN", itulah perkataan yang keluar daripada minda aku,
Kenapa aku xdapat fikir apa yang The Strokes fikir,
Kenapa oh Kenapa, Kasut ku lari, efeks pun lari,

P.S : Nama ku Inspirationalefeks kerana aku suka efeks,  bukan hanya efek-efek lagu tapi juga efek-efek yang menyebabkan kita mesti berfikir. 

P.S no 2: aku golongan pemikir ? aku bukan engineer ke ? ye ke ? aku otw nak jadi engineer kot .... 

No comments: