Mar 25, 2011

Diskominasi O da da

Dominasi

Bila semua orang tidur, aku bangun,
Bersembunyi di sebalik selimut, tiada yang dapat melihat,
Aku berharap dapat mendominasi,
Aku ingin "rampage" untuk yang seterusnya,
dan banyak variasi yang perlu aku pilih dan pelbagai corak mengaburi mataku,
tapi aku suka kalau penuh dengan pilihan, dan aku pilih yang terbaik,
aku rasa telinga aku seperti sayap, mungkin ia akan membesar nanti, dapatlah aku terbang,
terlupa aku, aku lajukan tadi, biar yang dibelakang tak nampak sangat,
kalau aku genggam jari aku, nampak kuat tak?
bukan kuat, itu nama nya semangat,

*aku duduk dan menikmati lagu yang sedang berkumandang*

ada bunyi yang sepi, sudah,
bukan, ada bunyi yang marah, sudah,
bukan, ada bunyi yang gembira, mungkin
aku belum stabil lagi,

*aku pergi luar jenguk air*

No comments: