Mar 29, 2011

You're ?

saya pun nak jadi rock  juga, boleh tak ? :P 
geram dengan kucing, gigit! teringat kat adik dulu selalu geram kat kucing tapi sekarang lari tengok kucing .
baby pun nak tengok cite kat laptop gak. cite best tuh, tengah kusyuk, mungkin tengah tengok diri sendiri kat webcam.

haha,terkejut saya kena gambar.. 

yo yo, nak rap sikit boleh ?

A: jangan sedih-sedih k, saya ada di sini ; B : nak sedih juga, hukhukhuk 
kenapa lah mak saya tak sediakan mangkuk jamban yang rendah ,  terpaksa pula tembak, susah kot nak tembak, kena kira  guna konsep fizik dulu.
pejam mata sikit, comel tak? kamu menginggatkan aku kepada si dia.
Semoga gambar-gambar ni dapat menarik perhatian anda:)

*credit to google.com, you're the best! . hahaa 

No comments: