Mar 9, 2011

Terkejut Aku

Terkejut sudah, perasaan takut mula menghantui, diharapkan saja perkara ini berakhir dengan kegemilangan. Diharap semua orang yang dapat membantu diberi keberkatan atau tuah yang baik supaya perasaan aku hilang, aku sungguh "blank". Musikku hanya dapat melelapkan ia sementara sahaja. Lebih baik aku berusaha. Please "qwerty" semua perkara tersebut .... Biar aku dapat menyelesaikan ia dengan aman damai.

Terkisahlah perkara buruk yang akan berlaku .. Diharapkan jangan berlaku kerana ia tidak patut berlaku.
Semalam aku mimpi, mimpi yang sungguh pelik, adakah orang yang selalu aku mimpikan itu orang yang aku perlukan?

Lari, susah untuk aku tidur pada waktu malam, di siang hari pula, sukar bagiku untuk bangun ...

Get set 1 2 3 Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!
Jaga kamu orang .... 

Siapa suka baca diari orang? aku suka!!! 
Kenapa aku suka? sebab aku dapat curiK pengalaman daripada diari tersebut .. 
Senanglah aku berwaspada di jalan raya ... 

Senang sangat bercakap kan ? ... Taraaaaaaaaa .. peace out! see ya soon! 

No comments: