May 17, 2011

Facebook Group: Glamourous Indie Rock and Roll

Post ini untuk bagi sesiapa sahaja yang meminati musik dalam genre Rock and Roll dan yang sewaktu dengannya bolehlah pergi join group Glamourous Indie Rock and Roll di pautan Facebook anda sekalian ya...

Glamourous Indie Rock and Roll
Yang berminat luang-luangkan lah jari anda dengan mengklik pada button join dan kepada yang tak berminat tiada paksaan di sini kerana minat seseorang itu adalah sesuatu yang luar biasa. Tiada minat tiada luar biasa dan jika ada minat sesuatu yang luar biasa akan terkeluar dari jiwa brilliant anda. Analogi merepek aku yang tiada sumber yang asli kerana jiwaku yang membisik-bisik.

Aku pun tak tahu apakah manfaat sebenar page ini tapi aku ingin berkongsi dan terus berkongsi sehingga aku tiada apa lagi hendak dikongsi tapi itu mustahil kerana ada ada sahaja benda baru datang memintas mindaku dan minda yang lainnya.

Peace out.

Akhir kata aku kongsikan dengan lagu "Obsessions by Suede". sumbernya cari di google. :) 

No comments: